loading...
استقلال=فرهادمجيدي
فرهاد ريسی بازدید : 68 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

به ادامه مطلب برويد

دل لوٹگا اِنت مرچاں بار بار مدینہ ءَ کایاں درا تئی روچے سرکار مدینہ ءَ ایمان بر ھم بیت و جنت ھم بیت نصیب وھدے نبی ءِ بیتیں دیدار مدینہمن ھم رواں ھمودا بھر ءَ وتی گراں است شادھانی گنج و امبار مدینہ من چو ادا بہ ننداں پہ رنج ءِ کشگ ءَ وپتگ کہ بے کسانی غموار مدینہ پُرکنت کوار ءَ درکپیت ھر ذات آدم ءِ کسے کہ بیت گنبد ءِ چمدار مدینہ ءَ من پہ ھدوکی نشتگ و نالاں پہ واھگے دیر اِنت کہ است اِنت دیدگ رھچار مدینہ لَیْسَ الغَریبُ غَریبَ الشَّامِ والیَمَنِ إِنَّ الغَریبَ غَریبُ اللَّحدِ والکَفَنِ غریب و بیگانه آن نیست که در شام و یمن است، بلکه غریب واقعی آنست که در(قبر، درمیان) سنگ و الحد قرار گرفته است. إِنَّ الغَریِبَ لَهُ حَقٌّ لِغُرْبَتـِهِ على الْمُقیمینَ فی الاَوطــانِ والسَّکَنِ چنین غریبی برای غربت و دوری خود، بر گردن کسانی که در سرزمین و خانه هایشان باقی مانده اند، حق دارد. لاتَنّهَرنَّ غَریباً حَالَ غُربَتِه الدَّهرُ ینهَرُه بالذُّلِ وَالمِهَنِ غریب را به خاطر حال و روزش از خود مران زیرا زمانه با خواری او را از خود رانده است. سَفری بَعیدٌ وَزادی لَنْ یُبَلِّغَنـی وَقُوَّتی ضَعُفَتْ والمـوتُ یَطلُبُنـی سفر مرگم دور و دراز است وتوشه ی من کافی نیست، نیرو و قوتم ضعیف شده، در حالی که مرگ مرا می طلبد. وَلی بَقایــا ذُنوبٍ لَسْتُ أَعْلَمُها الله یَعْلَمُهــا فی السِّرِ والعَلَنِ دچار گناهانی هستم که آگاه به آن نیستم، ولی خداوند تمامی گناهان نهان و آشکارای مرا می داند. مـَا أَحْلَمَ اللهَ عَنی حَیْثُ أَمْهَلَنی وقَدْ تَمـادَیْتُ فیذَنْبی ویَسْتُرُنِی چه قدر خداوند بردبار بود، آنوقت که دائما گناه کردم و خداوند مرا رسوا نکرد و گناهانم را پوشاند. تَمُرُّ سـاعـاتُ أَیّـَامی بِلا نَدَمٍ ولا بُکاءٍ وَلاخَـوْفٍ ولا حـَزَنِ اوقاتم را بدون هیچ پشیمانی و بدون هیچ گریه ای، ویا ترسی از خداو ناراحتیگذراندم. أَنَـا الَّذِی أُغْلِقُ الابْوابَ مُجْتَهِداً عَلى المعاصِی وَعَیْنُ اللهِ تَنْظُرُنـی منم که بواسطه تلاش بر انجام گناهان، درهای رحمت و خیر را بر خود می بندم و این در حالیاست که خداوند نظاره گر من هست. ادامه مطلب [ جمعه 5 اسفند ماه سال 1390 ] [ 06:49AM ] [ عبدالله شهیدی ][ نظرات (0) [ ألا یا الله بنظره من العین الرحیمه متن سرود و نشید زیبای عربی بنام الا یا الله بنظر ه ألا یا الله بنظره من العین الرحیمه *** تداوی کلما بی من أمراض سقیمه ألا یاصاح یاصاح لا تجزع وتضجر *** وسلم للمقــادیـر لکی تحمــد وتؤجــر وکن صابر وشاکر ( ألا یالله بنظره) تکن فائز وظافر ( ألا یالله بنظره) ومن اهل السرائر ( ألا یالله بنظره) رجــال الله من کل ذی قلـب منـــوَّر *** مصفى من جمیع الدنس طیِّب مُطهر ألا یا الله بنظرة من العین الرحیمه *** تداوی کلما بی من أمراض سقیمه وذی دنـیـا دنیـــه حوادثـــها کثیـــره *** ومــدتها قصیــره وعیشتـها حقیـــره ألا یا الله بنظرة من العین الرحیمه *** تداوی کلما بی من أمراض سقیمه تفکر فی فناها ( ألا یالله بنظره) وفی کثرة عناها( ألا یالله بنظره) وفی قلة غِنــاها ( ألا یالله بنظره) فطـــــوبى ثم طـــوبی لمن منها تحذر*** وطلقــــــــها وفی طاعة الرحمن شمَّر ألا یـا الله بنظـره من العین الرحیمـه*** تــداوی کل ما بی من أمراض سقیمه سبک این سرود که توسط یکی از خوانندگان مشهور عرب زبان خوانده شده را به صورت صوتی برای دانلود قرار داده ام. دانلود صوتی سبک سرود با ریتم آهنگ با لینک مستقیم دانلود صوتی سبک سرود دل لوٹگا اِنت مرچاں بار بار مدینہ ءَ کایاں درا تئی روچے سرکار مدینہ ءَ ایمان بر ھم بیت و جنت ھم بیت نصیب وھدے نبی ءِ بیتیں دیدار مدینہمن ھم رواں ھمودا بھر ءَ وتی گراں است شادھانی گنج و امبار مدینہ من چو ادا بہ ننداں پہ رنج ءِ کشگ ءَ وپتگ کہ بے کسانی غموار مدینہ پُرکنت کوار ءَ درکپیت ھر ذات آدم ءِ کسے کہ بیت گنبد ءِ چمدار مدینہ ءَ من پہ ھدوکی نشتگ و نالاں پہ واھگے دیر اِنت کہ است اِنت دیدگ رھچار مدینہ لَیْسَ الغَریبُ غَریبَ الشَّامِ والیَمَنِ إِنَّ الغَریبَ غَریبُ اللَّحدِ والکَفَنِ غریب و بیگانه آن نیست که در شام و یمن است، بلکه غریب واقعی آنست که در(قبر، درمیان) سنگ و الحد قرار گرفته است. إِنَّ الغَریِبَ لَهُ حَقٌّ لِغُرْبَتـِهِ على الْمُقیمینَ فی الاَوطــانِ والسَّکَنِ چنین غریبی برای غربت و دوری خود، بر گردن کسانی که در سرزمین و خانه هایشان باقی مانده اند، حق دارد. لاتَنّهَرنَّ غَریباً حَالَ غُربَتِه الدَّهرُ ینهَرُه بالذُّلِ وَالمِهَنِ غریب را به خاطر حال و روزش از خود مران زیرا زمانه با خواری او را از خود رانده است. سَفری بَعیدٌ وَزادی لَنْ یُبَلِّغَنـی وَقُوَّتی ضَعُفَتْ والمـوتُ یَطلُبُنـی سفر مرگم دور و دراز است وتوشه ی من کافی نیست، نیرو و قوتم ضعیف شده، در حالی که مرگ مرا می طلبد. وَلی بَقایــا ذُنوبٍ لَسْتُ أَعْلَمُها الله یَعْلَمُهــا فی السِّرِ والعَلَنِ دچار گناهانی هستم که آگاه به آن نیستم، ولی خداوند تمامی گناهان نهان و آشکارای مرا می داند. مـَا أَحْلَمَ اللهَ عَنی حَیْثُ أَمْهَلَنی وقَدْ تَمـادَیْتُ فیذَنْبی ویَسْتُرُنِی چه قدر خداوند بردبار بود، آنوقت که دائما گناه کردم و خداوند مرا رسوا نکرد و گناهانم را پوشاند. تَمُرُّ سـاعـاتُ أَیّـَامی بِلا نَدَمٍ ولا بُکاءٍ وَلاخَـوْفٍ ولا حـَزَنِ اوقاتم را بدون هیچ پشیمانی و بدون هیچ گریه ای، ویا ترسی از خداو ناراحتیگذراندم. أَنَـا الَّذِی أُغْلِقُ الابْوابَ مُجْتَهِداً عَلى المعاصِی وَعَیْنُ اللهِ تَنْظُرُنـی منم که بواسطه تلاش بر انجام گناهان، درهای رحمت و خیر را بر خود می بندم و این در حالیاست که خداوند نظاره گر من هست. ادامه مطلب [ جمعه 5 اسفند ماه سال 1390 ] [ 06:49AM ] [ عبدالله شهیدی ][ نظرات (0) [ ألا یا الله بنظره من العین الرحیمه متن سرود و نشید زیبای عربی بنام الا یا الله بنظر ه ألا یا الله بنظره من العین الرحیمه *** تداوی کلما بی من أمراض سقیمه ألا یاصاح یاصاح لا تجزع وتضجر *** وسلم للمقــادیـر لکی تحمــد وتؤجــر وکن صابر وشاکر ( ألا یالله بنظره) تکن فائز وظافر ( ألا یالله بنظره) ومن اهل السرائر ( ألا یالله بنظره) رجــال الله من کل ذی قلـب منـــوَّر *** مصفى من جمیع الدنس طیِّب مُطهر ألا یا الله بنظرة من العین الرحیمه *** تداوی کلما بی من أمراض سقیمه وذی دنـیـا دنیـــه حوادثـــها کثیـــره *** ومــدتها قصیــره وعیشتـها حقیـــره ألا یا الله بنظرة من العین الرحیمه *** تداوی کلما بی من أمراض سقیمه تفکر فی فناها ( ألا یالله بنظره) وفی کثرة عناها( ألا یالله بنظره) وفی قلة غِنــاها ( ألا یالله بنظره) فطـــــوبى ثم طـــوبی لمن منها تحذر*** وطلقــــــــها وفی طاعة الرحمن شمَّر ألا یـا الله بنظـره من العین الرحیمـه*** تــداوی کل ما بی من أمراض سقیمه سبک این سرود که توسط یکی از خوانندگان مشهور عرب زبان خوانده شده را به صورت صوتی برای دانلود قرار داده ام. دانلود صوتی سبک سرود با ریتم آهنگ با لینک مستقیم دانلود صوتی سبک سرود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام،من فرهادریسی مدیروبلاگ هستم این وبلاگ درسال1391/9/18ساخته شده امیدوارم از مطالبش لذت ببرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار كدام تيم هستيد?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 308
  • بازدید کلی : 11,606